-
Så reser du med oss
- Sök resa
- Inför resan
- Ombord
-
Beställningstrafik
-
Närtrafik
- Matbutiker på landsbygden
- Finspång - Hållplatser i Närtrafiken
- Motala - Hållplatser i Närtrafiken
- Vadstena - Hållplatser i Närtrafiken
- Mjölby - Hållplatser i Närtrafiken
- Ödeshög - Hållplatser i närtrafiken
- Boxholm - Hållplatser i närtrafiken
- Ydre - Hållplatser i Närtrafiken
- Kinda - Hållplatser i närtrafiken
- Linköping - Hållplatser i Närtrafiken
- Åtvidaberg - Hållplatser i Närtrafiken
- Valdemarsvik - Hållplatser i Närtrafiken
- Söderköping - Hållplatser i Närtrafiken
- Norrköping - Hållplatser i Närtrafiken
- Servicelinjer
- Färdtjänst & sjukresor
- Skärgårdstrafik
- Gruppresor
- Skolskjuts
-
Närtrafik
- Biljetter
- Kundservice
- E-tjänster
- Smart val
- 2 för 1
Tilläggsavgift
Om du vid en biljettkontroll saknar giltig biljett får du en så kallad tilläggsavgift.
Avgiften är för närvarande 1500 kronor och ska betalas inom tio dagar från att du får den.
Vid kontrollen får du ett kort med en QR-kod och information om hur du betalar tilläggsavgiften.
Skanna QR-koden och följ instruktionerna på sidan du kommer till. Du kan också skriva in den adress som står på kortet.
Om inbetalningen inte har kommit in i tid tillkommer en påminnelseavgift. Om betalningen dröjer ytterligare tillkommer dessutom inkassokostnader.
Har du frågor om betalning, avbetalning eller betalningspåminnelser ber vi dig att kontakta Visma Financial Solutions AB kundtjänst på 0771 – 23 24 00, knappval 1.
Senast uppdaterad:
2023-04-18