-
Så reser du med oss
- Sök resa
- Inför resan
- Ombord
-
Beställningstrafik
-
Närtrafik
- Matbutiker på landsbygden
- Finspång - Hållplatser i Närtrafiken
- Motala - Hållplatser i Närtrafiken
- Vadstena - Hållplatser i Närtrafiken
- Mjölby - Hållplatser i Närtrafiken
- Ödeshög - Hållplatser i närtrafiken
- Boxholm - Hållplatser i närtrafiken
- Ydre - Hållplatser i Närtrafiken
- Kinda - Hållplatser i närtrafiken
- Linköping - Hållplatser i Närtrafiken
- Åtvidaberg - Hållplatser i Närtrafiken
- Valdemarsvik - Hållplatser i Närtrafiken
- Söderköping - Hållplatser i Närtrafiken
- Norrköping - Hållplatser i Närtrafiken
- Servicelinjer
- Färdtjänst & sjukresor
- Skärgårdstrafik
- Gruppresor
- Skolskjuts
-
Närtrafik
- Biljetter
- Kundservice
- E-tjänster
- Smart val
- 2 för 1
Förlustgaranti och skadade reskort
Med förlustgarantin är din biljett skyddad om du blir av med din telefon eller ditt reskort.
Så här fungerar förlustgarantin
I appen
- När du är inloggad och köper en biljett, kopplas biljetten automatiskt till ditt konto.
- Om du byter telefon, loggar du in och får tillgång till alla dina biljetter igen.
- Biljetter som köpts innan kontot skapades eller medan du var utloggad måste du själv koppla till kontot.
- När du loggar ut syns inte dina biljetter förrän du loggar in igen.
- Du kan logga in hur många gånger du vill på samma telefon. På en ny telefon kan du logga in max två gånger under en 30-dagarsperiod. Vill du flytta mellan telefoner oftare hänvisar vi dig till att använda funktionen Låna ut.
Med reskort
- Registrera ditt reskort på Mitt konto, så kopplas biljetten automatiskt till ditt reskort vid köp.
- Du kan spärra ditt kort via Mitt konto och sedan flytta biljetter på det till ett nytt reskort.
Med kvitto
En förlorad 365-dagarsbiljett ersätts även mot uppvisande av inspektionskvitto samt kvitto på köpet. Var noga med att behålla båda vid köpet.
Senast uppdaterad:
2024-10-02